Pages

SVENSKA CYKELFÖRBUNDET BLOGGAR








tisdag 22 juni 2010

SM eller Sollerölopp?...


...anlänt ikväll nu till Sollerön.
Ligger i en fin stuga på toppen av SM banan vid Gesunda.
Kul att SM veckan drar igång.
Första gången jag är på plats häruppe "under solleröloppet" som iår skall konverteras till SM lopp, det är med spänd förväntan som jag som ordf i Tävlingskommittén skall få kika på detta och hoppas verkligen på fina tävlingar.
Det är ett rutinerat gäng inom arrangörsstaben inkl kommissarierna.
Första gången iår oxå som det skall köras service i juniorklasserna på SM och det skall bli intressant att följa. Såg att de skall ta ut en serviceavgift på låneradio till servicebilarna...hmm ...de har fått låna radiodelen gratis av SCF så jag hoppas verkligen att de strukit bort den kostnaden när vi kommer för att hämta ut våra "radios" ;-)...
Fint väder annars här...min Ridley helium sitter på taket och mina rödvita craft cykelcitykläder finns med så imorgon bitti rakar jag benen o tar en lång fin träningsrunda på de fina SM banorna runt Sollerön!

1 kommentar:

  1. Kenneth Simonsson22 juni 2010 kl. 23:16

    Avgiften på radio är borta. Det var en miss i korrekturläsningen av PM från min sida...

    SvaraRadera