Pages

SVENSKA CYKELFÖRBUNDET BLOGGAR








tisdag 11 maj 2010

Presentation Lena Magnusson


Namn: Lena Magnusson
Födelseår: 1970
Bostadsort: Falköping
Yrke: Blivande Fritidspedagog
Hemtelefon: 0515 – 106 40
Mobiltelefon: 076 1272772
E mail adress: Lenamagnusson@scf.se
Idrottsmeriter: SM-Guld 1991 i lagtempo tillsammans med vår sportchef för Mölndals CK
Antal år inom SCF: Ett, inne på mitt andra
Roll inom SCF: Ledamot , Ledamot i Ungdom – och utvecklings kommittén, är med i Projekt gruppen Svensk-cykel
Brinner för ”utanför cyklingen”: Min familj, Italien, mina vänner, mina studier, att laga mat, ungdomsidrott i alla former(är aktiv i två föreningar på hemmaplan)
Brinner för ”inom cyklingen”: ungdomscykel

2 kommentarer:

  1. Ungdomar och ledare i våra cykelklubbar

    Ungdomsrådet som ligger mig varmt om hjärtat,söker för fullt namn på ledare och unga aktiva för att kunna ha en dialog om vad som behövs ute i cykel Sverige och vad de kan bidra med så hör av er till ungdomsrådet eller till mig eller Anette!

    SvaraRadera
  2. lägg detta som ett normalt inlägg oxå så hamnar det längst upp o ses av flera...övning ger färdighet ;-)

    SvaraRadera